Der er fembarnsfaren etablert med kone, de tre yngste barna og en skjønn hund.
Sverre har drevet med salg og salgsledelse siden 1987, båd rettet mot den vanlige mannen i gata og mot næringslivet. I perioder har han drevet egne forretninger og vært daglig leder i et par bedrifter. 53-åringen har derfor opparbeidet mye kompetanse, innen salgsledelse og salgsteknikker.
- Mest av alt er jeg opptatt av kundetilfredshet. «En misfornøyd kunde er en misfornøyd slekt», er mitt slagord.
I løpet av 35 år har jeg vært innom forskjellige bransjer, på både detalj og grossistnivå. Gullsmed, bilsalg og kontorutstyr, for å nevne noen. Jeg har aldri hatt noen stor lidenskap for noen av disse bransjene. Produktet er ikke det viktigste.
Min drivkraft ligger i å skape gode følelser og frembringe kjøpssignaler hos kunden. Jeg blir fornøyd når jeg har avsluttet et salg, vel vitende om at kunden er fornøyd og vil fortsette å være det, sier Sverre Kristiansen.